طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد
سرخط خبرها

حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!

  • کد خبر: ۱۹۱۶۴۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!
شجاع خلیل‌زاده در صفحه اینستاگرام خود موضع بازیکنان این تیم در مورد اتفاقات اخیر را روشن کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن با اظهارات جنجالی پاکو خمس در نشست مطبوعاتی در این خصوص مواجه شد که انتقادات تندی را متوجه بازیکنان تیم تراکتور کرد.

در حالی که شایعاتی پیرامون دلخوری بازیکنان تراکتور از سرمربی تیم وجود داشت، اما شاگردان او در یک پیام مشترک که در استوری شجاع خلیل‌زاده منتشر شده، موضع خود را روشن کردند.

در این استوری بازیکنان تراکتور ضمن ابراز همراهی با هواداران این تیم نوشتند که برای موفقیت زیرنظر خمس تلاش خواهند کرد تا به این ترتیب مشخص شود بعد از انتقادات سرمربی اسپانیایی آن‌ها همچنان و به شدت حامی خمس هستند.

این در حالی است که بازیکنان تراکتور همچنین به هواداران وعده دادند که برای موفقیت تیم تلاش بیشتری خواهند کرد و از نتایج دو هفته اخیر ناراحت هستند.

بازیکنان تراکتور همچنین با رد شایعات مختلف اعلام کردند که «متحد و همدل» کار را پیش خواهند برد.

حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->